покупка на комплектован гоблен

  • Началник на темата Началник на темата rodich
  • Начална дата Начална дата
Имам ли право при покупка на комплектован гоблен да поискам да видя схемата и ако не ми хареса да не го купя ? Притеснява ме, че явно продавачките си правят комплектовки и слагат името на "еди-коя-си-фирма" /известна разбира се/ и после конците не стигали, схемите лоши, а продавачката си е гушнала сумичката за вилеровия гоблен :!: И по принцип как да се справяме с такива мошенички :!: :?:

аз така и не можах да се преборя с Вятърната мелница и сега си я шия както си е ... а имам фрегатата в буря с оригинална схема - то да ти е драго да бродираш !!!!!!
 
Абсолютно нормално е купувачът да има претенции към стоката, която иска. Аз винаги искам да разгледам комплектовката на място и ако нещо не е наред да се оправи положението...представете си, че някоя част от схемата липсва например :scared: ако дадена продавачка не се съгласи да Ви покаже комплектовката просто идете в друг магазин, тя губи :)
 
Много пъти са ми отказвали да видя схемата. Май не съм улучвала магазин, където да разгледам комплектовката. Само в Гинокардия са ми показвали няколко пъти.
 
Наблюдавах една картинка в един магазин за гоблени - продавачки сами комплектоват гоблена: схема на ксерокс,отмерват конците по линия,всичко това пред очите на клиенти.Видях един случай,когато две жени искали замяна на някой комплекн,защото липсвали чилета в комплекта,не знам с какво всичко приключи - извод един - настоявайте да ви отварят комплекти за проверка!
 
Аз нямам много опит в шиенето и досега съм купувала само 2 гоблена. Последният е на Милена стил, но преди 7 години. Кутията е запечатана с тяхна рекламна лепенка и се съмнявам, че ще и я скъсат, за да видя какво има вътре.
 
От една страна е правилно продавачките да не отварят готовите комплектовки. От друга на мен ми се е случвало да си купя гоблен чиято схема е на 4 части и една от тях се повтаряше и съответно една липсваше. Смениха ми гоблена, но това беше преди около 15 години.
Затова когато си заплатя гоблена го отварям пред продавачката и проверявам.
 
Последно редактирано:
Здравийте всички! Не отдавна ходих на почивка и за да имам с какво да се занимавам си купих "Арабското момиче".Фирмата комплектовала го се казва "Микавада". Започнах веднага да го шия, но като се върнах в къщи реших да поразгледам тук там и установих, че гоблена който купих съдържа 21бр. конци, а в оригинал трябва да са повече от 30бр. Продължавам да шия , но незнам... Вие какво мислите?
 
Аз в момента довършвам "Арабското момиче" оригинал.Там конците са 36. Много от цветовете са поредни тонове на отделните гами,но това плавно преливане придава красота и дълбочина на гоблена.Щом си ушила част -прецени дали ти харесва и ако е да-давай смело напред.Съжалявам,че не мога да ти дам номерата на конците,а в комплекта няма номера.Успех!:kissyou:
 
Преди три седмици си купих от магазина на ДМЦ в София три „Пермина” (новогодишни) - Permin-17-7232, Permin-14-9252, Permin-14-9239.
Дойде им времето и вчера отворих първият комплект. Оказа се, че ми липсват конците от единия цвят. Бързо реших проблема, тъй като той беше нюанс от други два, а и го имах.
Разтревожих се и отворих и другите два комплекта. От единият липсваха два цвята, а от третия цели четири.
Разбира се, че сръчно бях изхвърлила касовата бележка.
Пиша това съобщение, за да ви предупредя – Ако купувате такива комплекти си проверявайте конците още в магазина!
 
На мен ми се случи преди няколо месеца в една комплектовка едната част от схемата се повтаряше, а другата липсваше. Не отидох в магазина за рекламация, защото знам, че не е нейна вината, а се обадих на фирмата, която го е комплектовала. Жената много ми се извини и ми изпрати липсващата част. Друг такъв случай нямам, но моите са все оригинални на Вилер и не мисля, че те биха направили такова нещо, освен ако не е грешка.
 
Момичета от много години шия и опита ме научи. Вместо да се моля на продавачки и да се унижавам, защото в крайна сметка няма да отворят гоблена - плащам си го и го отварям пред тях, проверявам всичко /бавно и методично, от което те се изнервят/, ако всичко е наред, благодаря и чао, но ако има нещо - жална им майка, ще разбере и глухия цар,
 
Преди три седмици си купих от магазина на ДМЦ в София три „Пермина” (новогодишни) - Permin-17-7232, Permin-14-9252, Permin-14-9239.
Дойде им времето и вчера отворих първият комплект. Оказа се, че ми липсват конците от единия цвят. Бързо реших проблема, тъй като той беше нюанс от други два, а и го имах.
Разтревожих се и отворих и другите два комплекта. От единият липсваха два цвята, а от третия цели четири.
Разбира се, че сръчно бях изхвърлила касовата бележка.
Пиша това съобщение, за да ви предупредя – Ако купувате такива комплекти си проверявайте конците още в магазина!

Напоследък и в този магазин започнаха да "карат през просото":D:D
А и цените ги завишиха, а са официалните вносители :confused:
 
По същия начин постъпвам и аз.Директно се обаждам във фирмата или директно купувам от нея.:-|Това е най-сигурно,а в магазина е препоръчително комплекта да е запечатан,за да не си мисли клиентът,че има нещо нередно.:idea:Майката му е директния контакт!:D
 
и точно за магазина на ул.Стамболов искам да се оплача,от сумати време нямах никакви проблеми с поръчка по телефона,но от едно известно време са станали страшно нелюбезни и ако не съм фирма ми отказват поръчката или ме молят друг час или ден да се обадя...Искам да попитам случайно ли е това или и на други така се получава?И магазина ще го затварят ли,ще го разширяват ли ,защото нямал да работи известно време...:confused:
 
и точно за магазина на ул.Стамболов искам да се оплача,от сумати време нямах никакви проблеми с поръчка по телефона,но от едно известно време са станали страшно нелюбезни и ако не съм фирма ми отказват поръчката или ме молят друг час или ден да се обадя...Искам да попитам случайно ли е това или и на други така се получава?И магазина ще го затварят ли,ще го разширяват ли ,защото нямал да работи известно време...:confused:

Ти от къде имаш инфо,че няма да работят?:confused: Защото аз сега се връщам от там и не съм срещала табела с такава информация!!:idea:
 
По телефона продавачката ми каза,то голямо молене да ми вземе поръчката и викам да питам днес кога ще дойде- няма ли никакво инфо,след седмица може би...просто съм много разочарована.
 
Аз също мога да кажа,че съм разочарована..
Преди няколко седмици пратих запитване в сайта им, но след като доста време не получих отговор,реших,че има някакъв технически проблем и се обадих по телефона. Обясних на момичето , което отговори, че искам да поръчам някои неща, но да ми обясни какви условия имат за изпращане извън София и тн. Докато говорих, звънна мобилния й. Вместо да откаже разговора /аз обикновено така правя на работа:confused:/ тя без дори да каже "извинете", си проведе там някакъв личен разговор.. Това изключително много ме обиди, но реших да продължа с въпросите си. получих отговори с "половин уста" И като цяло не останах доволна, даже се ядосах на себе си, че изобщо си загубих времето.
 
Аз също преди седмица направих запитване за един гоблен. Отговор не получих .Поръчах си го от ebay и дойде за 4 дена от Англия.Когато съм ходила в магазина ме обслужва едно девойче с леко странно поведение. Там видях да комлектоват гоблени и да свалят схеми от нета.Купих един гоблен (от Вилеровия каталог), попитаха ме цветна или черно бяла схема искам(нямаха цветна) .
 
Скоро не бях си купувала готова комплектовка, но скоро си взех една на Роял Париж. Останах разочарована от подбора на знаците - схемата е печат в черно и сиво-зелено. Има един и същи знак и в двата цвята и почти не се различават. Освен това с еднакви знаци /но отпечатани в различен цвят на схемата/ са сходни цветове. Но капака е, че и конците не стигат ..... Отново минавам на схеми от нета!!!!!
 
На мен ми останаха конци от гоблените на Роял Париж.:idea:Поръчах ги директно от Коутс България.Чакаш 10-15 дни .До сега никакъв проблем.Ако е така обади се директно ,ще направят нещо по въпроса с конците .:confused:
 
Назад
Top