Моите... творби?

• Началник на темата Началник на темата Topcho
  • Начална дата Начална дата
Аз съм начинаещ, и работите ми не са впечатляващи нито по брой, нито по размери, най-малко по техника... Но... айде все пак да ги покажа...

събрани на едно място - на блога ми

Иначе първо... бискорнюта
PIC_0013.JPG

PIC_0007.JPG
(другите страни на бискорнюто -> тук

(не може повече от 5 картинки... :?... )

Картички за рождени дни (последна година съм с моя клас и реших да изработя по нещо за приятелите си)
PIC_0018.JPG

IMG_0001.jpg

PIC_0002.JPG

Това е само първата част от картичката, която ще е за класната ми - учителка по френски
IMG.jpg

По схеми, които си правих от картинки...
PIC_0d006.JPG

PIC_0006.JPG
Вече след като го уших на чантичка за сестра ми

И вече разни други картички -
chibi3.JPG

PIC_0007.JPG

Хмм, не най-първото няма да го показвам..

Не ми се смейте...

Много сладки нещица си направила :clap::clap: Хайде покажи и най-първото :idea: ние няма да се смеем

Благодаря ^///^ Но първото, то наистина не е много за гледане... Но ето линк - да не поствам картинка да не гоня хората! Това беше първото и единствено комплектче гоблен, което купих. И трябваше да бъде къщичка сред дърветата. Но цветовете в комплекта нямаха нищо общо с картинката и най-накрая се ядосах, принтирах едно еленче Рудолф (защото беше около Коледа) и направих него...

Много интересни и оригинални дребосъци, прави винаги това, което ти доставя удоволствие, независимо от размера :clap:

Благодаря, megim! Аз много си обичам дребосъчетата и те ми доставят огромно удоволствие
Smeshko, ами засега друго няма! Не, всъщност (отива да сканира...) днеска свърших второто френско "пране"
IMG.jpg

Но вече наистина това е всичко :-| Моята колекцийка е още мъничка :) Скоро ще почна още едно дребосъче, но първо искам да свърша една битка срещу кълбо прежда и няколко куки... >.<

Благодаря! :kissyou:
И френското пране е супер Ще чакам да видя и битката
Борбата е безмилостно жестока...