Здравейте,
Две от клиентките, на които сме изпратили поръчки в събота се оплакаха, че се е наложило да плащат доставката още веднъж.
Възможно е да сме допуснали грешка при изпращането им и да не сме маркирали нужното поле, така че това може да се е случило и на останалите клиентки, които са получили пратките си в началото на тази седмица. Ако все още не сте получили пратката си и възникне такъв проблем, моля помолете куриера да отбележи, че са за наша сметка. Ако вече сте получили пратката си и сте имали такъв проблем или куриерът ви е поискал пари за доставка, моля свържете се с нас и ще уредим това недоразумение.
Извиняваме се за причиненото неудобство,
Гоблените.com - Всичко за вашето хоби!
Две от клиентките, на които сме изпратили поръчки в събота се оплакаха, че се е наложило да плащат доставката още веднъж.
Възможно е да сме допуснали грешка при изпращането им и да не сме маркирали нужното поле, така че това може да се е случило и на останалите клиентки, които са получили пратките си в началото на тази седмица. Ако все още не сте получили пратката си и възникне такъв проблем, моля помолете куриера да отбележи, че са за наша сметка. Ако вече сте получили пратката си и сте имали такъв проблем или куриерът ви е поискал пари за доставка, моля свържете се с нас и ще уредим това недоразумение.
Извиняваме се за причиненото неудобство,
Гоблените.com - Всичко за вашето хоби!